Träningsvärk???

Nu har jag kört igång med träningen. Ska bli kul om jag orkar springa 5 km på 30 min om 12v. Det är bara till att köra stenhårt efter programmet som jag funnit. Första träningspasset gick jättebra. Det var på 15 min. Totalt 13 min power woer och 2 min jogging. Tror nog att jag dragit på mig lite träningsvärk i  skinkorna. Jaja, det går över och är inget att hänga läpp över. Jag har även tränat vattengympa idag. Så skönt så. Verkligen välbehövt, då jag började känna mig öm och stel i mina stackars leder.

Här kommer lite siffror från dagens träning:

Tid: 15 min
Sträcka: 1,320 km
Snitt tid/sträcka: 11,22 min/km
Snitt fart: 5,28 km/h
Steg: 2400
Hade tyvärr inte pulsmätaren på mig idag.

Jag är nöjd med dagens träning. Känner att jag är taggad till tusen, så det gäller att ta tillvara på det. Nästa träning är på torsdag.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej skit vad du är duktigt.Tyckter du stark som kämpa på.

Kram

2009-05-05 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0