Stulet hjärta

Denna söta lilla tjej har idag stulit mitt hjärta!!!!



Jag är 12 veckor men har ännu inget namn. Jag är en blandras på main coon, norskskogskatt och perser. Det är jättejobbigt att flytta till ett nytt hem. Jag saknar min mamma och min bror. Här finns iofs en katt, men hon verkar inte till att gilla mig ännu.
Just nu har jag gömt mig för att få vara ifred ett tag. Ger ifrån mig lite ljud då och då, så att alla vet att jag lever.

Finns det någon där ute som kan hjälpa husse och matte att komma på ett namn till mig. Det ska passa ihop med Tova, för det heter den andra katten.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej men sååå söt hon är!!!Som en liten "dunboll"!!

Lite namnförslag:Celize,Tesslan,Selma,Mitzi/a,Mirå.

Ha det bra och lycka till med "lilltjejen"!Hoppas hon och Tova blir bästisar inom sinom tid.

2009-05-18 @ 08:46:20
Postat av: sandra

Hej vill bara kolla så du vill inte ha den kattungen från felicias kompis.För då säger jag till att du vill ha den.

Mvh Sandra

2009-05-20 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0