Stökat i köket

I eftermiddag har det varit full rulle för mig i köket. Jag fick nämligen ett ryck och har bakat fyra sorters kakor och det ska bli fler, men inte idag. Det har bakats chpkladrulltårta, syltgömmor, bananmuffins och jordgubbsmuffins. Tyvärr så får jag inte äta jordgubbsmuffinsen (allergi) men det andra ska jag smaka på på lördag. Det andra som ska bakas är en marängrulle, chokladbiskvier och bullar med hallonfyllning. Men det får som sagt bli i morgon när jag kommite hem får vattengympan och sjukgymnastiken.


Bananmuffins


Jordgubbsmuffins


Syltgömmor

Har ingen blid på chokladrulltårtan. Recept kommer vid ett annat tillfälle.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmmmm.. så gott det ser ut!Härligt med hembakat!Här blir det också en del hembakat när lusten faller på!Skönt att allt funkar bra me lilla Mitzi,även om hon är ett busfrö!Ha det bra!

2009-05-28 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0