Söndagkväll

Dagen har varit bra. Visst har Flisan funnits i mina tanka, men inga tårar. Det är skönt att jag har kunnat tänka på henne utan att har tårarna trillande ner för mina kinder. Vet att jag ännu inte orkar med att titta på foton med henne på. Det får ta den tiden det tar, men en dag kommer jag att klara av det.

Idag har vi fått klippt häcken mot våran granne. Skönt att ha det avklarat. Nu har vi iofs mycket mer häck kvar att klippa, men det är bara på våran sida och mot gräsmattan. Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Mest slappat och tagit hand om varandra. Det har verkligen behövts.

Imorgon är det tillbaks till vardagen igen. Älsklingen ska jobba och jag ska träna. Det ska verkligen bli skönat att återgå till rutinerna. Jag ska även ringa till reumatologen och beställa en tid. Har fått inflammation i min västra axel. Så det är tid att få en kortisonspruta i den. Inget kul, men tvunget om man vill kunna röra armen utan svår smärta.

Nej, nu ska jag återgå till filmen som vi tittar på.

Kramens till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0