Slarvig

Jag har varit slarvig på att blogga denna helgen, men framförallt så har jag varit slarvig på att äta lunch denna veckan. Fy på mej för båda sakerna. Det jag har att skylla på är att jag har haft fullt upp. Det har inte varit en lugn stund under helgen. Det har städats, bakats, lagats mat, haft gäster och varit bortbjudna.

Min älskling fyllde år i torsdags. Det är därför som jag/vi har haft fullt upp för att förbereda för hans bjudning som vi hade igår. Det blev en trevlig eftermiddag med god mat och dryck samt trevligt sällskap.

Idag har vi varit och uppvaktat våra mammor. Men innan vi åkte iväg hann vi med att veckohandla lite. På vägen till min mamma blev det en avstickare till ÖB för att inhandla ett poolskydd. Vi har även inhandlat en fritös idag. Den kommer at bli invigd nästa helg då vi ska ha gäster igen.

Fast det har varit fullt upp hela helgen så har den varit härlig. Massor av sol och värme. Har iofs inte suttit och pressat,  men det gör mig inget. Får ta igen det vid ett annat tillfälle.

Lilla Mitzi är busan själv. Hon leker och går på det mesta av dagarna. Tova bara tittar på. Hon vill inte blanda sig i leken. Tycker nog att det är skönast att vara åskådare.

Nej, nu ska jag gå ut en stund.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0