Rädda mej

Snälla kan någon rädda mej. Jag är så jävla less på att vara utan jobb. Det finns ju inga jobb att söka just nu. Visst finns det nog några, men inga som jag kan klara av pga min värk. Nu har jag gått hemma på tok för länge. Börjar bli apatisk och tycker att inget är kul längre. Vill helst bara ligga i sängen och skita i allt och alla. Men i längden så funkar inte det heller. Har varit på AF för att höra vad dom kan hjälpa mig med. Men tyvärr så finns det ingen hjälp att få där ifrån. Hoppas att lågkonjukturen vänder snart, innan jag blivit allt för knäpp. Ja, det finns en vädligt stor riska att jag snart blir knäpp på situationen. Jag vet att det är många med mig som är i samma situation. Det är bara till att bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen.

Ikväll har jag bakat chokladmuffins med mörk choklad i. De blev väldigt smaskiga och saftiga. Har provsmakat redan. Tror nog att det blir en till innan jag går och lägger mig för kvällen.

Under tiden som jag bakade så var älsklingen på fotbollsträning. Nu är han ute i trädgården och strör ut gödning i gräsmattan. Allt för att den ska växa och bli grön och fin.

Träningsvärken som jag kännde av igårkväll är som bortblåst idag =) Så skönt så.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0