Problemet avklarat

Nu har vi hittat felet till att internet inte fungerade. Vårat modem hade gått sönder sant att routern hade hängt sig. Vad skulle vi gjort utan våran älskade vän som hjälpte oss att fixa till så att vi kommer ut på nätet igen. Han är guld värd för oss. Nu får vi hoppas att allt strul är över och att det inte återkommer igen.

Det har inte hänt så mycket under tiden som jag varit frånvarande. Livet har lunkat på i vanlig takt. Vi har fixat här hemma.

Idag har jag varit och besiktigar våran bil. Den gick tyvärr inte igenom, men det var vi beredda på. Inget svårare fel att åtgärda. Efter besiktningen var det tid för mig att åka och träna. Det blev ingen löpträning för mig, då jag slog i mitt vänstra knä på besikningen. Ville inte överanstränga de, så det blir löpträning för mig imorgon istället. Tycker att det är bättre att knät får vila idag. Imorgon är jag fit for fight igen.

Nu, ska jag fortsätta att titta på Sjukhuset. Återkommer kanske senare.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0