På is

Jag har lagt min löpträning på is. Det beror dels på mitt knä som jag slog i måndags, samt att just nu så tryter motivationen. Lovar att ta nya tag så fort motivationen infinner sig. Det är inte lörn för mig att tvinga fram något, som ändå inte kommer att ge mig något. Förhoppningsvis kommer motivationen tillbaks inom en snar framtid.

Idag har jag varit på vattengymap och akupunktur. Det var verkligen skönt att få akupunktur, då jag började bli väldans stel och öm i nacken och höger axel. Nu ska det förhoppningsvis snart vara borta.

Ikväll har jag varit på Oriflamemöte. Somvanligt så var det jättetrevligt. God fika och härliga människor och massa av skitsnack.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, då jag känner att ögonen börjar bli tunga.

Vi ses imorgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0