Onsdag

Ska snart dra mig mot sängen. Men först blir det lite svammel här.

Idag har jag inte gjort så mycket. Mest latat mig. Sov nästan ingentin natten till i dag, så jag har försökt ta igen lite sömn. Inge kul när man inte kan sova utan bara ligger och virder och vänder på sig. Hoppas att natten blir bättre.

Ikväll har vi varit en sväng till älsklingens föräldrar. Dom hade lite saker som vi skulle hämta hem, bla två höga silver ljusstakar, kaffekoppar och fat, tallrikar och assietter. Så nu ska det göras plats i kökssåpen för detta. Det är det som är det största problemet. Får nog sortera ut sådant som aldrig används. Jag är som en ekorre ;) Allt kan vara bra att ha.

Imorgon är det vattengympa och akupunktur på förmiddags schemat. På kvällen ska jag på oriflamemöte.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0