Kör så det ryker

Nu är jag verkligen på G med min träning =) Känns jättebra och härligt. Idag har jag knatat på löparbandet. Det blev samma resultat som i måndags. Jag är jätte nöjd med det. Efter löparbandet belv det ett välbehövligt vattengympapass.
Efterlöparbandet så ställde jag mig på vågen. Till min förvåning så vart jag 1,8 kg lättare än i måndags. Helt otroligt härligt!!!!

Magsmärtan har inte gett med sig ännu =( Har on i höger sida av magen. Jag vet att det inte är blindtarmen som spökar. För den opererades bort för 22 år sen. Jag har verkligen ingen aning om vad det är som gör ont. Förhoppningsvis är smärtan borta tills imorgon.

Nej, nu ska jag ta mig en bit rabarberpaj och smaska på.

Kramens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0