Knallröd

Det är min ansiktsfärg just nu. Har varit ute i solen hela eftermiddagen. Vi har varit på fotboll i Köpingebro. Älsklingen har hjälpt till att cotcha ett p9 lag och jag har hejjat på. Det var verkligen skönt att komma hemifrån ett tag och få något annat att tänka på. Men på vägen hem så brast det för mig. Jag fick en minnesbild från i torsdags. Vill inte berätta om den just nu, för då kommer jag bara att sitta och stor tjuta.

Nu till något annat. All träning har kommit på ända denna veckan. Det blir nya tag igen på måndag. Då startar jag jag om på min plan med att kunna jogga 30 min. Jag har ju jett mig den på att jag ska klara det på 12 v, som programmet jag följer lovar. Ska följa iForm:s 12 veckors program. På måndag är det alltså tid för löparbandet och vattengympan. Ska bli så härligt att få svettas. Fattar inte riktigt att det är jag som skriver något sådant. Måste ha slagit mig väldigt hårt i huvudet ;)

Nej, nu känner jag att mitt knallröda huvud behövs smörjas in. Bäst att jag gör det innan huden börjar fjälla av mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0