Hur ska man orka??

Ja, livet känns inget kul just nu. Vet inte hur man ska orka med?? Allt känns så nattsvart att det kommer att ta tid innan ljuset återkommer. Livet känns så orättvist. Varför skulle skulle inte min älskade Flisan få finnas kvar hos mig mera? Vad hade hon gjort för ont för att råka ut för det hon gjorde och inte jag. Jag vill så görna ha henne här och gosa. 

Så fort jag tänker på henne så trillar tårarne ner för mina kinder. Visste inte att jag har så mycket tårar som jag har. Kan nog säga att jag snart gosat ihjäl lilla älskade Tova. Hon saknar också sin älskade Flisan, som hade så mycket kul tillsammans med.

Vi får trösta varandra och ta dagen som den kommer. Vet att det kommer att ljusna någon dag, men inte vilken dag. Sorgearbetet får ta den tid det tar. Det är inget man forscher igenom. Flisan kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Vi kommer alltid att minnas alla roliga stunder som vi haft tillsammans med henne. Om ett tag kommer det fina att uppväga det tråkiga.


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp

:(

2009-05-01 @ 23:24:56
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Karolina

Beklagar Mari.

Hoppas att allt är bra ändå med dig.

Ha det bra. Kram Karolina

2009-05-03 @ 19:04:58
URL: http://kaaroliiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0