Borde röja

Ännu en härlig dag. Känner inte för att göra något, men jag borde röja ut i uterummet. Vi ska ha gäster på lunch på lördag. Hade ju tänkt sitta ute om vädret tillåter det. Som det ser ut nu så blir det inget ute sittande, då uterummet är stökigt. Så det är väl för mig att pallra mig ut och påbörja städningen. Jag får iofs vara ute i det härliga vädrtet. Nåja, jag får sitta och peppa mig en lite stund till, då jag inte känner för det.

Lilla Mitzi har busat på morgonen, som vanligt. Men jag tycker att det är helt ok. Bättre med bus än med skrik. Jag vet inte vad jag ska göra med lillan och mina blommor. Hon älskar att krafsa i jorden. Inget kul att behöva dammsuga varje dag efter henne. Det är bättre att hon krafsar i sin kattlåda. Men jag älskar det lilla knytet iallafall.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0