Äntligen

Nu är äntligen uterummet städat. Det är bara möblerna som ska på plats igen. Men det får stå ute inatt och torka, då jag tvättat dem. Skönt att ha det avklarat. Nu är det bara städningen inne som ska bli klar. Men det får jag ta tag i imorgon.

Idag har jag varit på sjukgympa hela förmiddagen. Först vattengympa, sen utvärdering och uppföljning hos sjukgymnasen avslutningsvis vart det akupunktur. Det var den förmiddagen. Skönt att ha allt samlat på en och samma dag. Det har blivit lite vila i eftermiddag. Då jag blir så trött när jag har vattengympa och akupunktur på samma dag.

Jag har även påbörjat mina chokladbiskvier. Då jag hade slut på florsockret, så får jag göra den klara imorgon. Jag kommer inte att baka bullarna med hallonen i och marängrullen.

Lilla Mitzi ligger helt utsalgen i soffan sidan om mig. Hon är så gullig att titta på. Det är Tova också, men just nu vet jag inte vart hon är.


Så här såg det ut igår kväll. Snacka om att lillan är en livsnjutare.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0