Underbar eftermiddag och kväll

Nu är jag hemma. Eller rättaresagt jag har varit hemma i två timmar nu. Jag for hemmifrån strax efter 3 i eftermiddags. Har haft en härlig eftermiddag i Ystad. Har strosat runt i affärer och tittat. Visst hittade jag en del som jag skulle kunna tänka mig att inhandla, men jag gjord det inte. Det får vara till en annan gång. Men det blev en härlig fika. Jo, jag iofs handlat något idag. Var i bokaffären och införskaffade Stieg Larsson triologin (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes). Innan jag börjar på dessa böckerna ska jag läsa klart Lisa Marklunds senaste, En plats i solen.

Efter turen på stan, bar det iväg till sporthallen. Var och såg första kvartsfinalen i handbollen Ystads IF mot Hammarby. Tyvärr så åkte vi på stryk. Det är bara till att ta nya tag till nästa match på lördag.

Har precis stoppat i mig en  Oopsi. Tack Emma för det goda receptet. Kommer att göra dessa goda "bröden" igen.

Nu ska jag gå och sminka av mig, sen är det sängen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst var de behändiga att göra :)

2009-03-26 @ 17:21:13
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Mari

Ja, Emma. Sen är dom mycket godare än dom med en massa linför i, som du också har recept på.



Kram

2009-03-26 @ 20:18:26
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0