TV kändis *S*

När jag kom hem från handbollen ikväll fick jag höra att jag varit med i TV. Jag blev intervjuad av TV 4 Skåne för en vecka sen, men tydligen har inte reportaget sänts förrän nu. Det var mina svärföräldrar som sett mig. Tyvärr så kan jag inte se inslaget på min dator, fast jag laddat hem det som behövdes grrrrrrrrrr. Nåja, tror innerst inne att jag inte vill se det, för jag vet att jag inte såg så fräch ut. Men det är så jag ser ute en dag när jag inte sminkar mig och bara går omkring i myskläder.

Det gick jättebra på handbollen. "Mitt" lag vann med 6 bollar. Bra jobbat grabbar. Nu återstår det bara en hemma match till denna säsongen. Men jag ska inte dit då. Sen är det ÄNTLIGEN tid för ett spännande slutspel.

Nej, nu ska jag lägga mig. Ska orka med vattengympan och crosstrainingen imorgon (senare idag).

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0