Tisdag

Ska nu försöka skriva ner vad jag gjort idag. Det har verkligen inte varit mycket. Har haft en konstig huvudvärk, så jag har vilat och tagit det lungt. Men i förmiddags var jag iväg till affären och handlade lite förnödenheter till middagen. I eftermiddags var det diskning och lag mat på schemat. Idag blev det helstekt (ugnsstekt) fläskkarré med sås, görnsaker och potatis (dock inga för mig). Men innan vi åt kvällsmat var vi ute i trädgården och klippte fädrigt buskarna som vi påbörjade igår. Det blev även en tur till återvinningen med trädgårdsavfallet. Ikväll har vi tagit det lungt. Tittat lite på TV och bara varit.

Som ni ser så har det absolut inte hänt något kul för min del idag. Men så här ser de flesta dagarna ut för mig, tyvärr. Jag har kommit in i ett ekorrhjul. Men så är det nog för många som går hemma och inte har något jobb. Men jag ska inte klaga. Det finns dom som har det värre, det vet jag.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och läsa en stund.

Kran och natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0