Söndag =)

Sitter här framför TV:n och tittar på Vasaloppet. Skulle hellre vilja sova, men det kan jag göra senare.

Igår hade jag en bloggfri dag. Hade fullt upp näst intill hela dagen. På tidig förmiddag åkte vi iväg till återvinningsstationen och lämnade papper och kartong. När vi ändå var där besökte vi djurkyrkogården och våran älskade Tuffas grav. Den finns innom samma område som återvinningen. På vägen hem åkte vi in om till Ingelsta Kalkon och köpte lite schnitzlar och pålägg. Sen bar det vidare till blomsteraffären och apoteket. Det blev en snabb runda hem om för att lägga maten i kylen och ringa några samtal. Efter det åkte vi vidare till Ystad. Där jag lämade lite oriflamekataloger till en väninna. Det blev även lite shopping. Återkommer till den senare. Väl hemma igen så blev det sen lunch, hamburagre i bröd. Nu blev det lite vila innan vi skulle göra oss iordning för att åka på 65-års uppvaktning. Min svärmor fyller det idag GRATTIS!!! Så kvällen spenderades med trevlit sällskap, god mat och dryck. Jag avstod allt godis, fast jag var OTROLIGT chipssugen.

Nu tillbaks till shoppingen. Förutom 5 säckar jord så fick jag den här:



                                                                              
Ja, ni ser rätt. Det är min dröm mobil =)) Jag var inte alls förberedd på att jag skulle ha en ny mobil innan vi åkte hem från Ystad. Vilken underbar älskling jag har. Han tyckte inte att jag skulle ha kvar min gamla skraltiga mobil. Där knapparna spruckit och hörluren skrånglar. Jag var jätteglad när vi kom ut från affären. Såna här överraskningar vill jag ha mera av.

Nej, nu ska jag återgå till TV-tittandet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0