Slut i rutan

Nu är jag helt slut i rutan. Känns att jag inte sovit så mycket det senaste dygnet. Snart bär det av till den härligt gosiga sängen.

I eftermiddags fick jag iväg 4 jobbansökningar. Det tog sin lilla tid att skriva dem. Nu återstår den jobbiga väntan på att få något svar, om man nu får det. Det är ju inte alla arbetsgivare som bemödar sig att svara när man sökt jobb. Otroligt noncharlant tycker jag. Jag begär inga uppsatser från dem, bara typ ett tack för visat intresse men tjänsten har tillsatts av annan sökande. Jag förstår att många tjänster söks av fler hundra, men då kan man väl som arbetsgivare ha ett autosvar på sin mail.

Nej, nu ska jag gå och hålla älsklingen min sällskap och förhoppningsvis får jag sova hela natten. Vill slippa att ligga och vrida och vända mig i flera timmar.

Kram och natti natt

Kommentarer
Postat av: Emma

Hatar också att man får gå och vänta... det lustiga är ju när man får ett brev på posten där det står "tack för din ansökan.. blabla" typ ett halvår senare ;)

2009-03-24 @ 22:38:59
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0