Redo

Måndag och jag är redo för en ny vecka. Har varit och vattengympat. Skulle tagit en tur på crosstrainern också, men jag hade glömt mitt astmaspray hemma. Och då vågade jag inte att riskera något. Vet ju hur mina luftrör reagerar när jag tränar på crosstrainern.

Nu har jag verit hemma en stund. Har sett reprisen på melodifestivalen, eftersom jag inte såg den i lördags. Ska snart ta tag i disken. Kvällsmat slipper jag att tillaga idag, då vi ska till mina svärföräldrar och äta smörgåstårta, som hon fick över från sitt födelsedagsfirande igår. Det ska bli smaskigt, men absolut inte bra för min diet. Får väl ta ett extra varv när jag tar en promenad imorgon.

Vi höres av senare ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0