Nörd varning

Nörden i mig har vaknat till livs idag ;) Ja, jag menar sportnörden. Sitter just nu och tittar på inne EM i friidrott. Jag älskar att se på de flesta stora sport evenenamg, avstår dott hocky och fotboll. Det är sporter som jag inte gillar helt enkelt. Bara till att inse det. Men förutom sporten så ska jag förslka med att röja lite här hemma. Börjar se ut som et bombnedslag ;) som min kära älskling sa igårkväll. Jaja, lite skit i ett hörn har väl ingen dött av. Lovar att lämna dammsugningen till min kära älskling. Han gör det bättre än jag och så får han gjort det precis som han vill ha det utan att klaga på mig hihihi. Ja det har hänt att min dammsugning inte passat honom. Då är det bättre att han får göra det själva.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste också städa och dammsuga... inte så pepp på det när man jobbar som städare :P

2009-03-06 @ 16:06:28
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0