Nattramlare

Sitter här i natten och bloggar. Håller på att instalera lite saker på datorn. Sånt som tar tid. Just nu håller den på med uppdaterningar.

Dagen har varit helt underbar. Solen har lyst och värmt gott. Har passat på att ta en härlig skospromenad på en timme. Passade även på att införskaffa mig gratis påskris, när jag ändå var i skogen. Hade även tänkt att sätta mig ute med en fika, men så blev det inte. Jag fastnade i köket ;) Det tog längre tid att förbereda middagen än jag tänkt. Men jag får ta den fikan en annan dag.

Ikväll har vi varit hos vänner och hämtat hem våran dator. Nu ska den förhoppningsvis funka. Skulle den inte göra det, kommer jag att se till att den åker ut genom balkongen. Orkar inte med att den klyddar fler gånger. Det har blivit lite för mycket av den varan nu. Så håll tummarna på att den kommer att funka.

Nej, nu ska jag göra som alla andra här hemma. Jag ska gå och lägga mig.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0