Måndag

Måndag och ny vecka, IGEN!!!! Hinner inte riktigt med i svängarna. Tycker att det inte var så läge sen det var ny år och nu är vi redan i mitten av mars. Nåja, bättre att tiden går fort än tvärtom.

Idag har jag varit i Simrishamn på förmiddagen, för min obligatoriska vattengympa och crosstraining. Men innan det så var jag på arbetsterapin och doppade händerna i perafinbadet. Säger bara HÄRLIGT.

Eftermiddagen har varit lugn och avklpplande. Och kvällen ser ut att bli på samma sätt. Ska snart sätta mig vid TV:n. Vågar inte lägga mig mer, för då är det stor risk att jag somnar. Tror att jag tar tag i min stickning, för då håller jag mig vaken, hihihi.........

Känner att tant röd är på igång, för humöret är inte det bästa. Skönt att älsklingen min är i garaget och slipper mitt gnällande.

Nej. nu kallar soffan på mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0