Jaha.........så här gick det denna veckan

Då vart det tid för vägning idag igen, som inte var kul, eller nja....... Jag hade åtminstonne inte gått upp i vikt utan står still. Tycker att det är bättre än att gå upp. Vet ju att det kommer svackor när inget händer. Men jag tar en vecka i taget innan jag vet att det är en svacka. Jag är SÅ nöjd för det som jag redan gått ner 8 kg. Nu när jag tänker efter så är 8 kg jätte mycket på två månader, så det kanske är naturligt att jag står still just nu. Kroppen behöver ju stabilisera sig. Jag vill ju inte att kilona bara ska rasa av mig. Ska ju hinna med mentalt också. Huden ska även hinna med. Vill ju inte att den ska hänga och dallra.

Idag har jag varit iväg på vattengympa och sjukgmnastik. Det blev även en liten tur på crosstrainern. Inte så länge, men bättre än inget alls. Annars så har jag varit allmänt slö idag. Så det har blivit en hel del vila.

Efter kvällsmaten såkte vi iväg och veckohandlade. Skönt att ha det avklarat och att slippa trängas i affären under helgen.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Håll i 8 kg så känner du hur mycket det är :)

2009-03-06 @ 16:10:22
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0