Inget kul......

..........men det måste göras. Ja, tvätten och städningen menar jag. Har tagit tjuren vid hornen idag =) Var så illa tvunget. Så nu är tvättningen avklarad och städningen påbörjad. Tar bara en mikro paus nu. Snart tillbaks till sysslorna igen. Tyvärr så är det ingen annan som gör dem, inte ens katterna hihihi..... Men det är kanske bra, för då får jag det som jag vill.

Om en stund (förhoppningsvis) så kommer det ett jobb till mig. Jag ska byta ett blixtlås i en jacka. Inh´get jag jublar över, då jag jackor och blixtlås inte går ihop. Har alltid varit så och kommer för modligen att alltid vara så. Man kan inte vara duktig på allt, så är det.

Nej, nu ska jag återgå till städningen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

uscha, måste också städa egentligen

2009-03-14 @ 12:12:54
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0