Härliga lördag!!!

Vilket härligt väder det är idag. Solen den skiner. Nästan så att man skulle kunna sätta sig en en lugnt hörn och sola. Men jag avstår denna gången.

Imorse så hade jag tänkt vara jätteduktig och ut och motionera. Men det bidde inte så. Vaknade med känningar av min rumatism och dunkade huvudvärk. Så nu blir det ingen motion innan måndag. Då är det vattegympa och crosstraining.

I förmiddags var jag iväg till blomsteraffären och handlade ett blomsterarrangemang. Så nu är alla presenterna för kvällens kalas inhandlade. Efter det så har sportnörden varit famme. Har tittat på skidor. Men mellan varven har jag varit ute om i trädgården och njutit.

Jag tror att pappa min har blivit på gott humör igen. Förvånadsvärt fort, för när han blir sur brukar han susra i 1,5-2 mån, men nu har det "bara" gott 2 veckor. Han ringde innan idag och undrade om jag skulle till handbollen ikväll, för han ville ha skjuts från tåget till hallen. Så blir det nu inte, men jag är glad att han är glad igen.

Nej, nu ska jag gå och börja göra mig i ordning för kvällen.

Ha en fortsatt härlig helg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0