Härliga lördag

Vaknade strax innan 8 i morse, men jag stannade kvar i den härliga snängen. Hade absolut ingen lust med att stiga upp. Ont i huvudet och ont i ryggen. Ingen bra start på dagen. Låg och drog mig i ca en timme. Åt lite frukost och svalde ner huvudvärkstablett till det. Hade absolut inga planer på att göra något ansträngande. Men när tabletterna börjat verka vaknade motivationen till livs. Jag snörade på mig gympadojjorna och pluggade in musiken i öronen och begav mig ut. Det var jätte skönt att komma ut och röra på sig. Tog en power work + att jag joggade under 2 minuter. Jätteskönt, men jag lärde mig en sak. Kunde ha joggat mer, men mina lufrör satte stopp för det, då jag inte tagit min astmamedicin innan jag gav mig iväg. Nu har jag lärt mig att inte slarva med det innan jag ger mig ut och joggar.

Nu sitter sportnörden jag och tittar på skidskytte, lite senare är det handboll som gäller.

Avslutar med en blid som inte är lämplig för höjdrädda ;))



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0