Fått tummarna loss

Äntligen så har jag fått tummarna loss och ringt till läkaren ang min huvudvärk. Fick tyvärr ingen läkartid. Fick nöja mig med en telefontid. Ringde i förmiddags och fick teletid till i eftermiddags, snabba puckar, för en gångs skull. Läkaren var inte nöjd med att jag gått med huvudvärk så länge, 3 v nu. Men innan han vill göra en större undersökning, så fick jag starka värktabletter. Har tagit två av dem och huvudvärken har lättat, men inte försvunnit helt. En biverkning är att jag sitter här och är små lullig *fniss*. Blir det inte bättre till senast onsdag så ska jag höra av mig igen. Då blir det en läkarundersökning och provtaging. Läkaren var noga med att poängtera att det är ABOSLUT inget allvarligt (tumör eller blödning), SKÖNT.

Nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta att flumma i sängen.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0