Besviken

Ja, jag är både beskviken och lessen på de som kallar sig mina vänner. Undrar varför dom gör det när dom aldrig hör av sig. Det är väl inte meningen att det är bara jag som hör av mig till dem. Jag börjar bli så less på detta. Har ganska så många sk vänner som gör så här. Nu är det ungerfär en månad sen jag hörde av mig till dem. Men dom har inte hört av sig till mig ännu. Är jag inte värd mer så kan jag vara utan er vänskap. För jag orkar inte att hålla liv i våran vänskap själva. Vi måste vara två som gör det. Ja, jag vet att ni har era familjer, jobb och så. Men det är väl inte för mycket begärt att offra ca 5 min på att höra av er. Ni behöver bara skicka ett SMS och fråga hur det är med mig. Jag begär inte mycket mer.

Nej, nu sätter jag stopp. Orkar helt enkelt inte med att vara den som tar intiativ hela tiden. Hör ni inte av er inom de närmsta dagaran så vet jag vilka som är mina riktiga vänner.

Kände bara att jag behövde lätta mitt hjärta. Mår ju inget bra när jag går och håller inne på känslorna. Men det är så här jag känner just nu. Tror nog att det är många fler än jag som har det så här. Så ni som läser detta och känner er träffade, ta åt er och visa era vänner hur mycket de betyder för er. Ett vänligt ord värmer jättemycket i mitt hjärta och många andras.

Nej, nu har jag gnällt färdigt för denna gånen. Men det var skönt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: M O S A N

Så fin blogg du har!

Hoppas du har haft en bra dag.

2009-03-17 @ 19:20:15
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Anonym

God morogn ja jag känner mig lite träffad.Jag har haft och har en period då jag dra mig lite undan.Har så mycket annat omkring mig som tar energi. Hoppas du förstår.

Ha en fin dag.

Kram Sandra

2009-03-18 @ 07:01:12
Postat av: Emma

Energislukare kallas såna människor för!

2009-03-18 @ 11:43:23
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0