Ändrade planer

Trodde att vi skulle ha en dag utan planer idag, men så blev det inte. Ålsklingen min åkte iväg strax innan halv åtta imorse. Han skulle iväg på en fotbollsturnerning (fick reda på det i gårkväll), tillsammans med en vän och dennes son. Jag låg kvar i sängen och hade det varmt och skönt. Steg inte upp föräns halv tio =)) Efter frukost så åkte jag också iväg till fotbollsturneringen, för att överraska älsklingen. Det var jättekul att komma iväg och få heja på killarna som spelade. Det var killa som var födda -99. Tyvärr så gick dom inte vidare från grund omgången. Men det var första turneringen som dom var med på. Bättre lycka nästa gång.

Väl hemma igen så såg jag att svärföräldrarna ringt. Vi ringde upp dem. Dom kom hit på eftermiddags fika och för att träffa våra bus katter.

Nu sitter nörden jag och tittar på friidrott och älsklingen ligger och vilar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0