Trött eller trött??

Ja det kan man ju undra. Sitter här med små ömma föter. Annars så har dagen gått bra. Det har bäddadts massor av sängar, så nu kan jag det ;) Det har varit många rum som varit "lämna" rum. Alltså att det ska in nya människor på rummen under dagen. På dessa rummen ska det bytas sängkläder, skuras toaletter, dammtorka, dammsuga och våtmoppa.

Dagen på jobbet börjades kl 8 med massor av info och praktilateter. Jag har fått "gå sidan om"  för att se och lära. För mig har det varit självklart att hjälpa till så gott jag kunnat. Vi har hunnit med det vi skulle + lite till. Skulle ha jobbat till 16.45. Men vi slutade 16.15 =)) Vid eftermiddagsfikat blev vi bjudna på tårta av chefen på hotellet. Det var hur gått som helst. Summa sumarium så har min dag varit jättebra.

Nej, nu ska jag slappa framför TV:n

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0