Torsdag

Ännu en dag snart till ända. Idag har jag varit på vattengympa och perafinbad av mina händer. Alltid härligt och välbehövligt. Tyvärr så tog inte vattengympan bort det onda i min nacke. Det känns som om jag gått på knock med nacken. Öm och stel, grrrr......... Tyvärr så är katterna inte dreserade till att ligga och värma nacken. Får nog ta och göra något åt den saken ;)

Vad har jag mera gjort idag?? Jag har varit och veckohandlat. Hur kul nu det är, men det är nödvändigt. Behövde lite ingredienser till våran hemlagade pizza. Den blev hur god som helst. Annars så har jag försökt röja undan lite och diska. Men det är ju sådant som man gör dagligen.

Nu ska jag börja förbereda mig för anställningsintervjun i morgonförmiddag. Nerverna börja kännas av. Men jag vet att det kommer att gå bra. Gäller bara till att svara sanningsenligt på frågorna. Gör man inte det så kommer man inte så långt.

Nej, nu ska jag titta på Sjukhuset.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0