Synden straffar sig själva

Ja, det är väl så man säger. Sitter här med en präktig värk i ryggen. Allt bara för att jag skulle vara duktig igår och själva sätta upp poolen. Men jag vet ju att det inte är något farlig, så det ar bara till att vänta ut värken. Det kan ta upp till två veckor innan jag är fit for fight igen.

Idag har jag varit iväg på vattengympa och akupunktur. Båda var välbehövda och det var så härligt. Låg till och med och somnade under akupunkturen =) Inte ofta det händer. Vilan fortsattes när jag kom hem.

Nu är älsklingen iväg på fotbollsträningen. Så det är vara vi tjejer som är hemma. Snart ska jag ner i köket och koka lite kaffe. Är så sugen på det, då jag inte har druckit något kaffe idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0