Soooooommar

Nu känns det som om sommaren har kommit =) Poolen är uppsatt (har gjort det själva). Nu fylls den med vatten. Så förhoppningsvis blir det bad imorgon, wieee... LÄÄÄNGTAR!!! Kan säga att det känns att jag varit ute i solen, fast jag smörjt in mig med solskydd. Jag är inte bränd, men lite små röd.

Iförmiddags var jag iväg till ett möte på AF. Min handläggare ska ringa till ett företag och diskutera anställning/praktik. Förhoppningsvis så får jag beske imorgon. Känns skönt om det nu skulle bli något. Det gör mig absolut inget om det bara skulle bli praktik. Jag känner bara att det ska bli skönt att komma hemifrån och få träffa människor.

Nu kom lilla Mitzi och la sig sidanom mig i soffan. Så nu blir det lite mypys.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0