Slut i rutan

Snart säger jag Godnatt. Är helt  slut i rutan. Det beror inte på att det stressats på jobbet. Det har varit ganska så lungt. Idag har jag haft en stegräknare på mig. Fick ihop hela 13370 steg. Totalt blev det 11 km. Jag har även förbrukat 1173,5 kcal. Undras på hur resultatet kommer att bli när det är mycket att göra. Då man kommer att springa som en "skållad"råtta.

På väg hem från jobbet åkte jag inom till Jysk, för att inhandla galgar. Har nu bytat ut alla gamla glagarna i min garderob. Känns så skönt att ha det gjort. När jag kom hem bytte jag om till bikini för att sen krypa ner i poolen. Så skönt det var, fast det var lite kallt. Men jag behlövde verkligen det då det känndes som att jag var på väg att koka.

Nej, nu ska jag titta lite på fotboll sen är det sängen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0