Puhhh.............

.........vad varmt det är. Nu pallar/klarar jag inte av att vara ute i solen mer. Skulle jag vara det så skulle jag kunna extraknäcka som en kräfta. Jag tål inte solen så bra, fast jag smörjer in mig med solskydd. Det är bättre att vara försiktig och ta det lungt med solandet. Har trots allt solat ca 1 timme idag. Har även badat ett par gånger. Det är så härligt att ha poolen att kunna hoppa upp och ner ifrån. Sa till älsklingen för en stunde sen att jag ska ta badkläderna med mig till jobbet en dag. För att kunna åka till stranden och bada när jag slutat. Hotellet som jag jobbar på ligger nära strande, man ser havet och småbåtshamnen från hotellrummen.

Nu är jag ikapp med tvätten, så skönt. Det sista hänger på tork.
Ska snart hämta in det. Nu är det slappning som gäller resten av dagen, så att man är pigg och fräsch till jobbet imorgon.

Kramens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0