Ops

Här var det ett tag sen jag skrev senast. Har haft fullt upp i helgen. Vi har varit på fotboll, städat, lagat mat och haft gäster både lärdag och söndag. Så den lilla tiden som blivit över har jag bara slappat. Nu är jag tillbaks till vardagen igen.

Idag har jag varit iväg med katterna till vetrinären. De har blivit vaccinerade. Första besöket för lilla Mitzi hos vetrinären. Det gick jättebra. Men hon gillade inte att sitta i transporten, då var det gnälligt. Lillan har även fått enn rosa halsband. (bild kommer senare). Hon blev så tjusig så. Mattes lilla prinsessa. Goa Tova var också jättesnäll hos vetrinären och transporetn var inga problem för henne. Men hosn fick stränga order om att inte äta "bebis" maten, hihihihi.......... Men hur lätt är det att hindra henne, då torrisarna står framme alltid. Ja ja, vi får se hur det går. Vi ska göra vårt bästa.

Jag har även varit iväg på vattengympa och akupunktur. Väldigt välbehövligt, då jag har jätte ont i mina händer. Ska till arbetsterapin på torsdag och bada händerna i ett perafinbad. Hoppas att det hjälper. Men annars så ska jag till reumatologen om en månad.

Nej, nu ska jag sätta mig och gosa med mina kissemissar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0