Ont

Fy fabian vad jag har ont i mina fingrar. Jag vet att det är min reumatism som gör det. Kan säga att detta är första gången på de åren som jag varit "sjuk", som jag har har känningar av reumatismen. Inget kul, då man använder händerna hela tiden.

Jag ska till läkaren om en månad. Men frågan är om jag står ut i en månad. Det gör verkligen ONT. Allt tar så mycket längre tid att göra, suck. Just nu så tycker jag så synd om mig själva. Ja, jag vet att det finns dom som har det värre. Men just nu så tänker jag inte på det. Min tanke är bara på hur jag ska få bort smärtan och få tillbaks rörligheten i fingrarna. Typist så har jag ont i båda händerna, grrrrrrrrr......... Jag får helt enkelt försöka koppla bort smärtan och tänka på något kul istället, eller bara titta på Mitzi som fått ett "tuppjuck" just nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0