Måndag

Idag vaknade jag vid sjutiden att min älskling röt till nere i köket. Han blev lite sur på våran äldsta katt. Hon gav sig på lillans mat, vilket inte är så bra. Finns för mycket kalorier i den än vad hon behöver. Men ärligt talat så  skiter Tova i det, för dom torrisarna är ju goda. Jag somnade snabbt om ingen. Vaknade strax innan nio. Gick upp och fixade till en macka som jag åt samtidigt som jag läste tidningen. Gjorde mig iordning för dagen, packade min badväska. Åkte sedan iväg till AF, för att efter det åka till vattengympan i Simrishamn. Innan gympan var jag en snabb sväng in om på Lindex. Där shoppade jag en ny bikni.

Eftermiddagen har varit slapp, då jag alltid blir slö efter vattengympan. Idag slapp jag lag middag, då jag skulle iväg på ett möte ikväll. Innan mötet som var i Skurup så åkte jag en sväng in om till mamsen. Skulle lämna av lite foton och godis till henne. Kvällen har jag alltså spenderat på ett Oriflame möte. Som vanligt så vart det hur trevligt som helst. Massor av god fika, trevligt sällskap och skit snack. Som det ska vara alltså =)

Nu sitter jag här och är hur trött som helst. Så snart är det sängen för mig. Har lite svårt att hålla ögonen uppe fast jag pimplat en del kaffe ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0