Jag fattar inget.............=)

Sitter här med en härlig mugg kaffe och en saftigt god chokladmuffins. Ikväll firas det =)) Nyfikan, på vad som firas?? Här kommer svaret. JAG HAR FÅTT JOBB!!!!! Det är det jobbet som jag berättade om i fredags. Så imorgon kl 8 ska jag vara på Hotell Svea i Simrishamn för att påbörja mitt jobb. Det är iofs bara en praktik denna månaden, för att jag ska lära mig rutinerna. Från den 1 juli är det ett semestervik fram till den 31 augusti. Det innebär iofs att vi inte kommer att få någon semester tillsammans, men vad f*n gör det. Jag har ju varit så mycket ledig att det är min tur att bidra lite till ekonomin nu =))

Nej, nu ska jag fotsätta med min fika.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!! :D

2009-06-19 @ 12:59:02
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0