Härlig dag



Vilket underbart väder det har varit idag. Jag har varit ute i massor. Har verkligen passat på att njuta av solen. Poolen är uppsatt och flld till brädden. Så här ska det badas imorgon =)) Jag ska även påbättra solbrännan, för det har jag fått lite idag. Innan jag gick ut i solen så smorde jag in mig med solskydd. Vill ju inte bränna mig, som jag gör så lätt.

Ikväll har vi varit ute och vattnat blommor, trädgårdsland mm. Vi har även varit och hjälpt våran granne, vilket var väldigt uppskattat. Skönt när man kan hjälpa till.

Kissarna har varit ovanligt lugna idag. Dom har nog också kännt av värmen ;) Nu ligger dom och sover. Den gamla i hallen och den lilla skulle jag tro i sängen.

Här kommer lite blider på Mitzi












Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0