Har ingen aning vad jag ska ha för rubrik!!!!!

Sitter här och är hur trött som helst, som vanligt. På jobbet har det varit ganska så lungt. Skönt att det inte är stressigt under upplärnings perioden. Vi blev klara med rummen strax innan eftermiddagsfikan (kl 14). Men tyvärr så blev det ingen fika för mig. Jag fick hjälpa en arbetskamrat med att komma till sjukhuset. Hon fick så ont i magen och blev yr. Nu var det inget allvarlirt, urinvägsinfektion. Inget kul det. Skönt att man kan hjälpa till. Som "kompensation" fick jag sluta tidigare, kl15 istället för 16,45.

Ikväll har mina svärföräldrar varit här på snabbvisit. Alltid kul med besök. Nu sitter jag framför TV:n och slappar. Men får rycka upp mig nu då det är tid att betala räkningarna, bläääääääää.

Ha det gött och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0