Dagen efter................

Nej inte för mig, då jag var chaufför igår =) Alla mina hjärnceller är där dom ska vara, hihihii.......
Vi var borta hela dagen igår. Åkte hemifrån strax efter 11 och kom hem vid 23.30 igårkväll. Var hos vänner och firade en födelsedag (han fyller inte är förrän på onsdag). Det var en supertrevlig dag.  Massor av god mat, dricka och trevligt sällskap. För att dryga ut tiden så spelade vi lite spel. Jättekul!!! Något som gör väldigt sällan, samt att vi har nästan inga spel. Det blev även kubbspel hos värdens bror och deras gäster. Verkligen kul, då vi spelade sällskap mot sällskap. Tyvärr så förlorade vårat lag =( Men vad gör det, när man har kul.

Idag har vi slappat ganska så mycket. Energin kom inte förrän efter lunchen, som blev sen. Vi har fått plockat undan lite, diskat, vattnat blommorna (inne), grävt upp färskpotatis samt grillat. Nu sitter jag är lagom mätt och ska fortaätta med slappandet.

Bilder från midsommar kommer vid ett senare tillfälle.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0