Aou och aj

Har så ont i mina ben idag samt huvudvärk. Benen tror jag beror på att jag rör mig så mycket om dagarna. Huvudvärken är nog värmens fel ;) Dricker massvis med vatten det gör jag, men tydligen så hjälper det inte. Nåja, huvudvärkspillerna har hjälp, så jag ska inte klaga mer.

Dagen på jobbet har gått bra, trots att vi haft väldigt lite att göra. Jag blev klar med min städning lagom till lunch, dom andra strax efter. Så eftermiddagen har varit väldigt slapp. Men sen kommer det säkert dagar då man inte hinner med det man ska.

Nu sitter jag framför TV:n och slappar. Ska så göra ett tag till. Om någon timme är det tid för sängen. Känner redan nu att jag är trött.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0