Tröttare än tröttast

Idag är jag tröttare än tröttast. Har haft ganska så mycket att göra på jobbet och inte blev det bättre av att vissa är slöa. På min vånig har vi haft 27 rum varav 15 var avreserum/ankomstrum. Dessa rummen skulle vara klara till kl 14. Vi har varit 3 på våningen varav två jobbat häcken av sig. På 6 timmar har en städat 5 rum och vi andra 22 på 7-8 timmar. Så ni kan förstå att jag är både trött och ganska så irriterad. Det är inte meningen att en ska "glassa", eller rättare sagt vara övernitisk, medan andra ska jobba ihjälsig. Men men, förhoppningsvis märker personen ifråga att det inte funkar i längden.

Nu sitter jag här och längtar till sängen. Skulle nog kunna somna här jag sitter i soffan. Men jag ska försöka vara uppe en stund till. Jag får se hur det blir med det.

Imorgon ska jag iväg till reumatologen. Så jag kommer att gå ifrån jobbet en stund, samat att jag har en kort dag. Jag slutar 15.45 iställer för 16.45 Denna turen har vi dagarna innan vi jobbar helg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0