Torsdag

Det känns som om denna veckan aldrig vill ta slut. Kan det bero på att jag ska jobba hela helgen?? Troligtvis........ Men men, det innebär att det bara är 4 dagars vecka nästa vecka =)

Dagen har gått ganska så snabbt och flutit på bra. Idag slutade jag en timme tidigare, likadant imorgon. Så är det när man ska jobba helg.

I förmiddags var jag iväg till reumatologen. Skulle få svar på alla blodproverna som togs för ett tag sen. Allt var bra. Vi kom även in på min vikt. Har länge diskuterar med läkaren om en magsäcksoperation. Så nu är det bestämt att han ska skicka iväg en remiss. Så nu är det bara till att vänta och se. Jag är förväntansfull. Detta har jag tänkt på länge, flera år för att vara exakt.

Ikväll har jag varit iväg och köpt ett par nya skor till jobbet/privat. Har så ont i mina stackars fötter, så jag hoppas att dessa kommer att hjälpa. Ska ha dem på jobbet imorgon.

Nej, nu kallar duschen på mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0