Regn och åter regn

Bara för att jag har haft en ledig helg, så har det regnat nästan hela helgen. Trist men så blir det ibland. Jag skulle vilja har sol, så att jag kunnat bada och sola. Nu får jag väl fuska till ming lite brunfärg ;) Men jag blir ju för den delen aldrig brun, bara röd, hur jag än bär mig åt.

Igår var vi en sväng till Ystad. Bara för att komma hemifrån en stund. Vi fuskade med lunchen. Den intogs på Mc Donnals. Det är inte så ofta som vi är där. Andra gången i år.
På eftermiddagen startade vi fyrhjulingen. Men tyvärr så blev det inte som vil ville. Det är något fel på startmotorn, så älsklingen får ringa till företaget där vi köpte den imorgon. Vi vill ju ha igång den och köra lite.
Igårkväll var vi och firade min svägerska och svåger. Hon fyllde år igår och han fyllde år i maj, men dom valde att fira tillsammans. Det var en jättetrevlig kväll, med massor av god mat och ett härligt sällskap.

Idag har jag tvättat. Skönt att ha det avklarat. Älsklingen ligger i sängen och slappar. Själva kan jag inte sova fast jag är trött. Det beror på att jag har så innihoppsan ont i ryggen och att jag har tagit en tablett för det. Men förhoppningsvis så kommer jag tidigt i säng istället. För imorgon är det jobbedag. Ska jobba sex dagar denna veckan. Är bara ledig på onsdag. Men det är bättre än inget alls.

Nej, nu ska jag sätta mig och slappa i soffan.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0