Någon som vill ha..............

........huvudvärk?? Jag är så snäll att jag delar med mig av den varan. Har haft huvudvärk i flera dagar nu och inte tycks den vilja släppa taget om mig, grrrrrrrr...... Men, men den är inte värre än att jag kan leva ett normalt liv.

Idag har jag varit ledig och det har varit så härligt så. Vi har inte gjort något speciellt. Var en sväng till Ystad för att leverera en oriflamebeställning. När vi ändå var i Ystad blev det en sväng in om till ÖB. Vi skulle inte har något, men likväl så kommer man ut och har inhandlat lite av varje. Det blev inga "skit" saker utan bara "nyttiga" saker, så som hushållspapper, kattmat och lite konserver. Vi har även fått städat poolen, då det sammlat en hel del skit i den. Annars så har det varit en lugn dag.

Imorgon är det jobbedag igen. Slutar tidigt 15.45, härligt. Ska jobba hela helgen, innan det är en ledig dag på måndag igen.

Nej, nu ska jag betala lite räkningar. Vill inte, men det är ett nödvändigt ont.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0