Mitt i

Nu är jag mitt i min arbetsvecka. Har jobbat två dagar och har två dagar kvar. Ska bli så härligt att ha en ledig helg. Har ännu inget planerat för helgen. Vi får se vad det blir.

Dagen på jobbet har kännts seg. Men trots det så blev vi klara tidigt idag med. Så den sista en och en halv timmen blev det avslappning. Jag hade en bok med mig som jag förskönt i. Hotellet har varit fullbelagt, så det var en hel del rum att städa. Totalt finns det 59 rum på hotellet och 40 av dessa var avreserum och de flesta var också ankomstrum. Men jobbar man med bra arbetskamrater så flyter allt på bra. Men hon som jag jobbad med tyckte precis som jag att dagen aldrig ville ta slut. Vissa dagar är bara så, det är till att acceptera det.

Nu ska jag fortsätta slappa lite framför tv:n innan det blir en kall dusch. Känner att jag behöver kyla ner min stackars varma lekamen ;)

Kramens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0