Måndag, eller hur var det nu??!!

Ja, jag har lite svårt att hålla reda på vilken dag det är. Blir lite förvirrad när man har en ledig dag mitt i/ i början av veckan. Nu var jag ledig igår, så idag känns det som måndag för mig. Får se om det blir bättre imorgon med mina dagar ;)) Nåja, jag vet att jag bara ska jobba fyra dagar denna veckan.Dagen har varit sådär svettig och sressig som det kan vara under högsäsong. Skönt var att vi hann med allt utan att stressa ihjäl oss totalt. Belv tom så att jag kunde stämpla ut fem minuter innan mitt pass var slut.

Älsklingen har varit riktigt flitig här hemma. Han har målat som räcket till entre trappen. Muren ut till vägen har blivit tvättad och målad. Han har även varit med sina föräldrar till våran hund och katts grav. Disken och middagen var klar när jag kom hem. Det kallar jag service på hög nivå. Han är underbar min älskling.

Nu ska jag uppsöka duschen, luktar inte så fräscht.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0